MDDr. KATARÍNA FUROVÁ - Považská Bystrica: neznámy kód špecializácie 802 2
MDDr. KATARÍNA FUROVÁ, Považská Bystrica - poskytovateľ zdravotnej starostlivosti so špecializáciou neznámy kód špecializácie 802 2 a s útvarom ambulancia.
Ak máš aktuálne údaje o tomto zdravotníckom zariadení,
poskytni nám ich prosím. Zaujímajú nás kontaktné údaje, vybavenosť zariadenia, doplnkové služby...
Adresa sídla poskytovateľa:
MDDr. KATARÍNA FUROVÁ
Nemocničná 986
01701 Považská Bystrica
IČO: 52176720
ID poskytovateľa: O85464
Zmluvy so zdravotnými poisťovňami:
VŠEOBECNÁ zdravotná poisťovňa, a.s.
Špecializované zdravotnícke útvary:
Adresy jednotlivých útvarov sa môžu líšiť od adresy sídla poskytovateľa.
Zdravotnícky personál:
- Furová Katarína
- ... Bližšie informácie o pracovníkoch sa nachádzajú priamo na stránkach jednotlivých útvarov.
Pri komentovaní sa môžeš zamerať na tieto body:
- Ako sa správa personál?
- Je zariadenie čisté, upravené?
- Má zdravotné zariadenie národnú alebo medzinárodnú akreditáciu?
- Ako sa zariadenie prezentuje? Má vlastnú internetovú stránku?
Komentáre od ostatných:
Užívateľ/ka X.
Okomentoval/a 26. mája 2023.
|
|
Končím s pani zubarkou ak sa tak dá vobec nazvať. Dva roky s ňou riešim jeden zub a na konci toho všetkého mi povie arogantne, že je to moja chyba, že som stym neprišla skôr a ze sa s tým nedá nič robiť. Pritom som tam chodila ako na hodiny klavíra každý týždeň pomaly. Nehovoriac o ďalšími zube, ktorému sa nevenovala vobec a nakoniec mi ho museli vytrhnúť na pohotovosti v Púchove. Je to neprofesionálka, zuby robiť nevie absolútne, nechá ich akurát pokaziť a potom to zabije tým ze sa nedá nič robiť. Radim každému kto ma kusok zdravého rozumu nech uteká od nej. Lebo príde o peniaze aj o zuby ako ja. Tak ďakujem pekne.
|
Užívateľ/ka Xy.
Okomentoval/a 24. januára 2023.
|
|
Neprofesionalny pristup, praca bez vysvetlenia. Zuby bolia aj po ukone, uz druhy krat sa mi stalo, ze po vysetreni boleli zuby viac ako pred nim.
Velka nespokojnost. Hned ako najdem noveho zubara, odchadzam.
|
Užívateľ/ka Anonym.
Okomentoval/a 31. decembra 2022.
|
|
Pristup pani zubarky je skutocne zalostny. Pani zubarka je absolutne neempaticka, tvari sa zaskocene, ked sa jej nieco opytam a odbije ma vzdy jednou vetou. Pred ukonom vobec nevysvetli co bude robit, clovek nevie ci ma novy kaz, alebo sa ide opravit stary... a ked sa chce dozvediet viac, je odbity ako pes chladnym pristupom. System objednavania je chaoticky, pani doktorka sa stale vyhovara na mnozstvo pacientov, ale podla mna nema ani len zaklady time manazmentu a tapa v povinnostach ako maly lajdacisko v skole s domacimi ulohami. Dnes mam noveho zubara, ziadneho sukromnika, ale statneho zubara, ktory ma pod sebou velky obvod, ale na rozdiel od pani zubarky robi svoju pracu systemovo, je empaticky, vludny, vysvetli vzdy aky je problem a ako mu predchadzat. V neposlednom rade musim spomenut, ze dvaja zubari (kvoli stahovaniu videli moje zuby po Dr. Furovej dvaja dalsi zubari) oznacili pracu pani zubarky za velmi nekvalitnu a aj postupy, ktore volila pri liecbe oznacili za nespravne. Casom, ako sa rozpravam s blizkym sa dostalo ku mne mnoho kritiky na pani zubarku, takze nejde iba o moj subjektivny nazor, ale negativnu skusenost ma aj mnoho inych ludi.
|
Užívateľ/ka Veronika Š..
Okomentoval/a 2. decembra 2022.
|
|
Ja som s p.doktorkou spokojná. Prístup vždy ľudský a milý, aj nová sestrička je veľmi príjemná. Objednávanie mi vyhovuje,aj ochota z ich strany, keďže pracujem mimo PB. Čakacia doba na termín je podľa mňa rovnaká ako všade,kde majú veľa pacientov.
Dentálnu hygienu mi doktorka urobila dôslednejšie než dentálna hygienička. Preto chodím radšej k nej,aj keď nerobí úplne komplet aj s pieskovaním.
Objednávam sa výhradne formou SMS, vždy dostanem v priebehu dňa odpoveď. Podľa mňa je pochopiteľné, že pri ošetrovaní pacientov nemajú čas zdvíhať sto hovorov denne... A asi sa treba už troška zmieriť aj s tým, že mladí lekári su modernejší.
|
Užívateľ/ka Nespokojný pacient.
Okomentoval/a 19. septembra 2022.
|
|
Neplatia žiadne pravidlá ohľadom bolestivých prípadov. Objednávajú všetko a pokiaľ Vás bolí zub jednoducho máte smolu. Arogantná lekárka a sestrička.
|
Užívateľ/ka FACEBOOK.
Okomentoval/a 18. júla 2022.
|
|
https://www.facebook.com/som.niesom.1
|
Užívateľ/ka M..
Okomentoval/a 5. júna 2022.
|
|
Ordinácia je úplne v poriadku čistá a vybavená. Pani doktorka Furová aj pani sestrička sa správali milo a ochotne,ale bohužiaľ musím skonštatovať,že pani doktorke chýba ešte prax. Opravovala mi jeden zub(ktorý bol už viackrát robený pôvodnou pani zubárkou a stále nebol v poriadku),ktorý ma začal znova bolieť. Po odchode od nej bolo všetko v poriadku,ale pár dní na to ma to začalo nehorázne bolieť a na pohotovosti mi povedali: ,,Ajajaj tá výplň je úplne inde ako má byť." Pretože bola pri nerve! Takže mi museli vytiahnuť nerv na pohotovosti a môj nový zubár(pretože k pani doktorke radšej už nechodím) mi musel urobiť koreňovú výplň a po kompletnej prehliadke mi našiel ešte jeden zub,ktorý musel po pani doktorke vylepšiť. Ešte musím dodať,že klasické plomby som vždy zvládala bez anestézie a veľmi som sa čudovala prečo ma to tak strašne bolí,keď mi pani doktorka robila ten zub. Ako sa ukázalo bolo to preto,že mi pichala do nervu a očividne o tom ani nevedela. Veľmi dúfam,že sa už zlepšila,ale rozhodne ju nebudem nikomu odporúčať.
|
Užívateľ/ka Anonym.
Okomentoval/a 5. júna 2022.
|
|
- Personál v zdravotníckom zariadení "MDDr. KATARÍNA FUROVÁ" je ústretový a pozorný. - Zariadenie je čisté, upratané. - Čakáreň je útulná, nachádza sa v nej voda na pitie, časopisy na čítanie.
|
Užívateľ/ka Martina.
Okomentoval/a 24. februára 2022.
|
|
Mlada asi dosť neskúsená lekárka. Na prehliadke našla 8 kazov, čo sa mi nezdalo, lebo chodím na preventívky každý rok a boli bez kazu u predchádzajúcej lekárky. Na prehliadke u súkromníka sa prišlo na jeden kaz, ktorý bolo treba opraviť. Som rada, že som si nedala rozvŕtať 8 zubov zbytočne.
|
Užívateľ/ka Mirka.
Okomentoval/a 14. decembra 2021.
|
|
Otrasný prístup, arogantná lekárka, bez empatie. žiadny systém objednávania. V dnešnej dobe, keď si pracujúci ľudia musia vedieť správne zadeliť čas. Veľké sklamanie.
|
Užívateľ/ka Bea.
Okomentoval/a 9. novembra 2021.
|
|
Pani doktorka má strašne zvláštny prístup k pacientovi, skonštatuje, že pacient ma x kazov, ale najprv treba vymeniť staré plomby,však kazy počkajú, a ak náhodou bude bolieť pokazený zub, tak to treba riešiť ako bolestivý prípad ráno. Dovolať sa do ambulancie, tak to skôr človek vyhrá milión v jackpote. Volám 3 mesiace, ešte telefón nikto nezdvihol. Veľká katastrofa. Pritom sa správajú doktorka aj sestrička ako najväčšie pipiny.
|
Užívateľ/ka Stano.
Okomentoval/a 16. júla 2021.
|
|
- Personál v zdravotníckom zariadení "MDDr. KATARÍNA FUROVÁ" je ústretový a pozorný. - Zariadenie je čisté, upratané. - Čakáreň je útulná, nachádza sa v nej voda na pitie, časopisy na čítanie.
Absolútne nie som spokojný s prístupom doktorkou Furovou , nakoľko keď nie je po jej , tak človeka ihneď odrovná jednou vetou . Vysvetlenie na úrovni nula ! čo sa týka o postupe ohľadom ďalšieho postupu, ked sa jedná o ošetrenia zubov by mala byť ohľaduplná , vysvetliť aký bude postup pri ďalšej návšteve čo u nej neexistuje . Bývalá doktorka Galasová vedela vždy perfektne vysvetliť aj povzbudiť pacienta pripraviť na ďalšiu návštevu , keď sa jednalo o viackrát ošetrenie zubov. S touto dr. Furovou sa to nikdy nebude dať porovnať !!- škoda pani doktorky Galasovej , ktorá už je na dôchodku-:( Nech si zoberie príklad od nej , ale myslím že ťažko by to zvládla , keď ona je úplne iný typ človeka . Máte sa veľa ešte učiť pani doktorka Furová, treba myslieť aj na pacientov a nie iba na seba !!! Pristup sa naučte k pacientom !
|