Lekárka Tretiníková Jana: urológia
Lekárka TRETINÍKOVÁ JANA so špecializáciou urológia pôsobiaca v zdravotníckom zariadení UROLUX s.r.o.
Platnosť od: 01. 01. 2007.
Ak si týmto lekárom,
poskytni nám prosím aktuálne údaje o ordinačných hodinách, kontaktoch, dodatočných údajoch
(prijímaš nových pacientov, jazyková vybavenosť...).
Lekárka: urológia
Kód zdravotníckeho pracovníka pre lekársku odbornosť urológia je A52652012.
Nasledujú zdravotnícke zariadenia, kde pracovník pôsobí s touto odbornosťou:
Adresa sídla poskytovateľa:
UROLUX s.r.o.
Pod hájom 1288/116
01841 Dubnica nad Váhom
IČO: 46402586
ID poskytovateľa: P51757
Zmluvy so zdravotnými poisťovňami:
VŠEOBECNÁ zdravotná poisťovňa, a.s.
Kód poskytovateľa zdravotnej starostlivosti: P51757012201
Lekárka: lekár predpisujúci lieky pre seba a osoby blízke
Kód zdravotníckeho pracovníka predpisujúceho lieky pre seba a osoby blízke je A52652099.
Indikátory kvality
Pri komentovaní sa môžeš zamerať na tieto body:
- Ako sa ti lekár venuje? Trpezlivo si ťa vypočuje? Má čas sa s tebou porozprávať?
- Musíš u lekára čakať v čakárni? Je možné k lekárovi sa objednať na určitý čas?
- Ponúka ti lekár aktívne preventívne vyšetrenia, na ktoré máš nárok?
- Má lekár dobrý prehľad o tvojich zdravotných problémoch z minulosti? Ovláda nálezy od druhých lekárov?
Komentáre od ostatných:
Užívateľ/ka Marek B..
Okomentoval/a 21. septembra 2023.
|
|
Dnes som prišiel na preventívnu prehliadku a ako klient Union som podľa inštrukcie od poisťovne požiadal o odber na extra marker p2PSA pre určenie indexu rizika rakoviny prostaty ktorý poisťovňa Union prepláca ako benefit v rámci preventívnej prehliadky. No to ste mali vidiet. Doktorka hned arogantne na mňa "na to zabudnite!" ze to jej ja nebudem diktovať čo má ona robiť že to ona rozhodne v indikovaných prípadoch tak som jej este raz vysvetlil že to mám ako extra benefit hradeny vo svojej poistovni. A ona že ked to chcem tak si mám hľadať iného doktora. No a presne to aj urobím a mal by tak spraviť aj každý kto zvažuje návštevu u tejto lekárky. Vážená pani doktorka , uvedomte si že klient tam nieje pre Vás ale Vy preňho, nepredavate zemiaky na rínku ale podielate sa na živote a smrti svojich klientov, máte v rukách ich zdravie. Chápem, taká moc môže stúpnuť do hlavy, tak skúste aspoň pochopit že vďaka svojim klientom máte na nájom aj na chleba pretože oni Vás platia, aj ked len prostredníctvom svojej poisťovne a pre Vás by mal byť aj vo Vašom vlastnom záujem prvoradý klient a nie Vaše ego. Na rozdiel od pani doktorky, sestrička bola veľmi príjemná a mrzí ma že musela byť svedkom takejto nepríjemnosti.
P.S: myslim hodnotenia na návštevalekára musia byt bud podvrhnute alebo lekárka má iný prístup k pacientom čo si priplatili za objednanie, čo by teda tiež dosť vypovedalo o jej profesionalite. Inak si to neviem vysvetliť že na google má hodnotenie 2/5 a na návšteva lekára 5/5
|
Užívateľ/ka Pacient.
Okomentoval/a 19. septembra 2023.
|
|
Dobrý deň, predpokladám, že píšem za viacero pacientov - jedná sa o problém telefonického spojenia. Cez pracovný čas sa tam nedovoláte a po 12:00 je to rovnaké..... a ide Vás z toho šlak trafiť. a samozrejme v rámci modernej doby, nemáte ani kam poslať mail so žiadosťou o predpis liekov, alebo čo potrebujete. veríme, že sa to zmodernizje - teda vylepší. BR Pacienti
|